Skip to main content Skip to search
Zavolejte nám! +420 222 367 130

KARIÉRA

Účetní a referent správy nemovitostí – zkrácený úvazek

Nástup 1.4.2024

Společnost Habitant solutions s.r.o. je členem skupiny Syntea software group a.s. Poskytuje účetní a ekonomické služby jak podnikatelům, tak zejména společenství vlastníků. Je synonymem odbornosti v oblasti administrativní správy nemovitostí a vedení účetnictví. Společnost si zakládá na otevřeném jednání s klientem, klade důraz na transparentnost, vstřícnost a osobní přístup. Kvalitu poskytovaných služeb má na prvním místě. Chce, aby se klient u ní cítil „jako doma“.

 

Hledáme fajn kolegyni, která umí pracovat s POHODOU, nebojí se ani rutinní práce ani složitějších výzev, zeptá se, když něčemu nerozumí, zároveň je samostatná a umí si poradit, když nastane problém, ráda odevzdává kvalitní práci a baví jí komunikace s lidmi. Hledáme kolegyni na zkrácený úvazek na pozici Účetní a referent správy nemovitostí.

Pokud je vaše odpověď na následující otázky ANO, bude se vám u nás líbit.

  • Záleží vám na pohodovém pracovním prostředí?
  • Baví vás, když účetnictví „sedí“? A když to nesedí, těší vás najít proč a vyřešit to?
  • Pracujete rádi s jasně definovanými pracovními postupy?
  • Nebojíte se občasné rutiny a uvítáte jednou za čas pracovní výzvy?
  • Máte děti, ty mají hodně kroužků a vy oceníte zkrácenou pracovní dobu?
  • Potřebujete velkou flexibilitu v rozvržení pracovní doby?

Náplň práce:

  • vedení podvojného účetnictví pro Společenství vlastníků (SVJ) v programu POHODA, účtování faktur přijatých, interních dokladů, párování plateb, zpracování ročních závěrek, včetně inventarizace
  • práce se správním programem WINDOMY, vedení evidence vlastníků, vystavování předpisů na služby, párování plateb, práce s dlužníky, upomínání, zpracování ročního vyúčtování služeb
  • zpracování tabulek v tabulkovém procesoru EXCEL
  • příležitostné zpracování mezd zaměstnanců a jejich účtování, kontakt s ČSSZ a zdravotními pojišťovnami
  • profesionální komunikace s výbory Společenství vlastníků v písemné, telefonické a osobní formě
  • zodpovědnost za správné a včasné zpracování údajů klientům

Hlavní požadavky:

  • znalost podvojného účetnictví, znalost POHODY výhodou
  • aspoň minimální znalost problematiky Společenství vlastníků jednotek
  • snaha řešit složitější problémy a vnímat to jako výzvu, mít radost, když účetnictví “sedí“
  • chuť pracovat s jasně definovanými pracovními postupy a nebránit se jejich dodržování
  • klientský přístup a profesionální vstřícná komunikace s klienty i členy pracovního týmu
  • zájem odevzdat kvalitní práci
  • pochopení, že některé úkony jsou rutinní záležitostí a někdy jsou to spíš výzvy
  • pozitivní přístup, radost z práce v týmu, chuť učit se nové postupy
  • samostatnost, zodpovědnost
  • preferujeme dlouhodobou spolupráci

Nabízíme:

  • klidné a příjemné pracovní prostředí v kanceláři v Praze 13 – Nové Butovice (5 min. metro)
  • samostatnou práci s možností seberealizace a odborného růstu v inspirujícím prostředí
  • flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
  • zkrácený pracovní úvazek s možností jeho navýšení
  • vzdělávání – 1 rok vedení mentorem pro zaškolení do problematiky Společenství vlastníků
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna při plném úvazku,
  • zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, telefon, příspěvky na penzijní/životní pojištění)
  • mzdové ohodnocení při plném úvazku v rozmezí 35.000 – 45.000 Kč

Typ pracovního vztahu: Práce na částečný úvazek (např. 4-6 hodin denně, alespoň 4 dny v týdnu) nebo práce na ŽL, práce vhodná pro rodiče na rodičovské dovolené.

Předpokládaný nástup:            1.4.2024

Pokud máte o pozici zájem, prosím zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem popisujícím, proč bychom měli vybrat právě Vás, na adresu: ucetni@habitant.cz

Do předmětu zprávy prosím uveďte: jemce o pozici Účetní a referent správy nemovitostí – zkrácený úvazek.

Sdílej
Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedIn